Wednesday, July 11, 2012

GNÄLLDAGEN F-N! J---R! ... det går över strax.

Igår kväll: en Chupa nysydd som inte sitter bra, för stor. F-n. Somnar sur utan EL.
Sedan gulle Staffan som ringer (BRA!) men sedan kunde jag inte sova.  Och bokstäver och ord snurrade i skallen, så jag satte igång att skriva och öva. Ingen EL. Så med ficklampa. SUR. Tvättade kläder mitt i natten.  Måste ju göra nåt nytigt.  Inget rinnande vatten heller. Somnade till slut.
Vaknade senare än vanligt så ingen morgonprostration idag precis. Och det regnar - men är inte svalt alls, utan fuktigt och IRRITERANDE. Fortfarande inget rinnande vatten.
GE MIG CIVILISATION NU!
F-nken vad vi har det bra i Europa. Nepal på sommaren är verkligen inget för "chickens".  Inte språkstudier heller - just nu bara haaaaaaaatar jag alltsammans.  Men det får man ju göra under en kort stund eller hur? Jag vet att det går över.  Känner redan att det går över, bara för att jag har skrivit av mig. Bra bra.
Hur som helst. Jag ångrar verkligen inte att jag är här, jag jobbar hårt, och NÅGOT måste ju fastna i vart fall. Även fast det känns motigt just nu.
WISH ME LUCK TOMORROW ON THE EXAM!


No comments: